D'Rase @ Syuhaiza Bakeryshop dikenali di facebook

Pada mulanyer hanya sebagai hobi dan suka-suka. Memang tiada niat langsung untuk berniaga. Lagipun memang tak reti macamana nak mulakan.

Bermula dengan menjamu sahabat handai di pejabat dan saudara mara. Dan ada juga dibuat sebagai cenderahati dan hadiah setiapkali menziarahi mereka ataupun untuk meraikan majlis-majlis tertentu....Alhamdulillah...dari situ adanyer pertanyaan dari mereka itu dan ini tentang produk kami.

Bermula dengan Cookies tahun 2004, disusuli dengan cupcake dan cake pada 2007. Di tambah lagi dengan homemade chocolate tahun 2010. Dan yang terbaru Fancy Cookies....





Sunday, October 24, 2010


cake edible ni syu buatkan untuk anak2 syu sempena hari lahir dorang bulan jan n feb tapi syu lewat buatkan sampai berbulan2. heeeeeeee. rasa kesian plak coz ramai kengkawan dorang yang sambut besday di sekolah. jadi sebelum puasa syu buatkan jugak untuk dorang demi anak2 tersayang....."sori sayang mama buatkan kek lambat untuk anak2 mama". semoga anak2 mama digolongkan dengan orang2 yang cerdik pandai, yang soleh dan hormat orang tua...amin.

No comments: