D'Rase @ Syuhaiza Bakeryshop dikenali di facebook

Pada mulanyer hanya sebagai hobi dan suka-suka. Memang tiada niat langsung untuk berniaga. Lagipun memang tak reti macamana nak mulakan.

Bermula dengan menjamu sahabat handai di pejabat dan saudara mara. Dan ada juga dibuat sebagai cenderahati dan hadiah setiapkali menziarahi mereka ataupun untuk meraikan majlis-majlis tertentu....Alhamdulillah...dari situ adanyer pertanyaan dari mereka itu dan ini tentang produk kami.

Bermula dengan Cookies tahun 2004, disusuli dengan cupcake dan cake pada 2007. Di tambah lagi dengan homemade chocolate tahun 2010. Dan yang terbaru Fancy Cookies....





Thursday, May 19, 2011

order dari yusnizam

lolichoc smile 50 batang, juga



mini macaroni 50 cup, juga



cupcake chocolate ben10 25pcs (1box), juga



cake chocolate 2 kg, ben10



semua ni order dari yusnizam untuk besday anak bujangnyer "Qaid Danish". cake 2kg ben10, cupcake 1box ben10 juga, macaroni 50pcs, lolichoc smile 50btg.

awal2 lagi zam dah booking. memang senang deal dengan dia ni. especially bila ada perubahan produk itu dan ini. senang tak kelibut.

kata zam macaroni tu dia tak sempat nak rasa. dan ada jiran2 yang dah bertanya pasal produk syu ni n dia pun bagi lar contact no. thank you zam, mempromosikan produk syu ni. n terima kasih juga atas order besar ni....untuk next yer jgn lupa yerk....

No comments: